close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חול לחתולים – מקסימום היגיינה בבית

מערכת שורשא אב, תשפ22/07/2020

חתולי בית אלו חתולים שחיים בכפיפה אחת עם בני האדם. היות שכך הם מתרגלים לחיים מסוג שונה מהחיים בטבע. אחד השינויים המשמעותיים הוא עשיית הצרכים

תגיות:

מי שמגדל חתול יודע שיש אתגרים שונים שכרוכים עם כל החוויות הנעימות. כי לגדל חיית מחמד זו לא רק הנאה וסיפוק, אלא מחויבות אישית לכל דבר. מהרגע בו קבלתם תחת חסותכם את החתול אתם אלו שאחראים לשלומו. אתם צריכים לדאוג לכל מחסורו וצרכיו. מלבד לאוכל שאתם רוכשים עבור החתול שלכם, מלבד לצעצועים, למתקן הגירוד וליתר הפריטים אתם זקוקים גם לחול לחתולים.

חתולי בית וגידול היגייני

חתולי בית אלו חתולים שחיים בכפיפה אחת עם בני האדם. היות שכך הם מתרגלים לחיים מסוג שונה מהחיים בטבע. אחד השינויים המשמעותיים הוא עשיית הצרכים. כל חתול

באשר הוא יפנה באופן טבעי לעשות את צרכיו במקום צדדי בחול או באדמה. גם בסביבה הביתית עלינו לדאוג לחתול שיהיה לו את המקום שנוח לו ומתאים לטבע שלו לעשות את הצרכים שלו. לשם כך עלינו לארגן ארגז חול לחתול. מדובר על מקום מוגדר בו אנחנו ממלאים חול מתאים לחתול אשר יאפשר לחתול לעשות את הצרכים שלו במלוא הנוחות.

הנוחות של החתול

הנקודה הראשונה שעלינו להתייחס אליה היא הנוחות של החתול. יש סוגים שונים של חול, חלקם נעימים למגעו חלקם פחות. יש חתולים מפונקים יותר לעומת כאלו שמסתדרים במצבים שונים. חשוב לנו לוודא כי החול שאנחנו עושים בו שימוש הינו חול שהחתול שלנו אינו מתרחק ממנו. חול שאינו מפריע לו ולא פוגע בכפות הרגליים שלו.

ההיגיינה בבית

לצד הנוחות של החתול אנחנו צריכים לשים בראש הרשימה את השמירה על ההיגיינה בבית. החול נועד לספוג את הרטיבות ואת הריחות הלא נעימים, ולאפשר לנו לפנות בקלות את הפסולת לאחר עשיית הצרכים. יש כיום סוגי חול מעולים אשר מאפשרים לבעלי החתול ליהנות מאיכות חיים נהדרת תוך מגע מינימלי. בין היתר תכירו בוודאי את החול הקריסטלי, חול מתגבש ועוד. לכל חול יש תכונות ומאפיינים, והוא נועד לאפשר לבעלי החתול לטפל בחיית המחמד שלהם על הצד הטוב ביותר תוך שאין ריחות לא נעימים שמתפזרים ברחבי החצר או הבית.

המחיר והכמות

גידול חיית מחמד זה לא סיפור זול. גם החול הוא חלק מההוצאות המשמעותיות. כי את החול צריך להחליף מפעם לפעם, או להוסיף לכמות הקיימת עוד חול במקום החול שהתגבש והופרד מהארגז. אך דומה כי ההוצאה עבור החול הינה בסיסית וחשובה, ולא מעט מגדלי חתולים בוחרים חול במחיר יקר כדי להפיק תועלת מקסימלית מחול איכותי ונעים לשימוש.

אם אתם מחפשים חנות חיות בחולון והסביבה הגעתם למקום הנכון! במידה ואתם זקוקים לסיוע בעת הרכישה, מוזמנים לפנות לנציגי המכירות שלנו שישמחו לעזור לכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה